همکاران مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
مدیریت مرکز

مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه
- دکترای هوافضا از دانشگاه صنعتی شریف
- عضو هیات علمی دانشکده مهندسی هوافضا
سوابق اجرایی
- عضو هيات علمي دانشکده مهندسی هوافضا، از سال ۱۳۸۷- مدیر گروه دینامیک پرواز دانشكده مهندسی هوافضا به مدت ۷ سال
- مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف از آبان 1400
-
افتخارات
- فارغالتحصيل رتبه اول هوافضا در مقاطع کارشناسی و دکترا در سالهای ۱۳۷۷ و ۱۳۸۵
- رتبه سوم پژوهشهای کاربردی در نوزدهمین جشنواره بینالمللی خوارزمی در سال ۱۳۸۴ در حوزه نرمافزار
- مولف برگزیده دانشگاه در سال ۱۳۹۴
- مدیر دفتر فناوری برتر دانشگاه در سالهای ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸
- ارائه بیش از یکصد مقاله علمی در مجلات و همایشهای معتبر علمی در داخل و خارج از کشور
- مجری دهها پروژه صنعتی از سال ۱۳۸۷
معاونین و مدیران مرکز

مدیریت امور داخلی از جمله امور دفتری، قراردادها و نظارت بر کل فعالیتهای مرکز

مدیریت زیرساخت و امنیت شبکه دانشگاه

مدیریت توسعه و نگهداری سامانههای نرمافزاری دانشگاه

مدیریت شبکه و مخابرات
امور دفتری

پیگیری مکاتبات درون و برونسازمانی، مدیریت اسناد دفتری، امین اموال
امور مالی

مدیریت داراییها در معاونت، کارپردازی و انبارداری
مارکتینگ

سرپرست مارکتینگ
گروه توسعه نرم افزار

مدیر فنی

کارشناس امنیت

برنامهنویس سیستم

برنامه نویس سیستم

برنامهنویس سیستم

برنامهنویس سیستم

برنامهنویس سیستم

کارشناس هوش مصنوعی
واحد مخابرات

سرپرست مخابرات

کارشناس مخابرات

اپراتور مرکز تلفن
گروه شبکه و زیرساخت

پشتیبانی شبکه فعال در سطح دانشگاه و خوابگاه ها

اجرا و پشتیبانی شبکه غیر فعال در سطح دانشگاه

اجرا و پشتیبانی شبکه غیر فعال در سطح دانشگاه

اجرا و پشتیبانی شبکه غیر فعال در سطح دانشگاه
گروه سیستم و زیرساخت

توسعه و پشتیبانی وبسایتهای دانشگاه و سامانههای داخلی

مدیریت Mailing List و FTP Server، رسیدگی به درخواستهای اساتید از جمله ایمیل، شناسه کاربر، وب سایتشخصی، دانلود، ارتباط با انجمن فارغ التحصیلان، پاسخگویی آنکال و...

اجرا و پشتیبانی از سرویسهای مجازیسازی و سرویسهای پایه مانند دامنه، ایمیل، احراز هویت یکپارچه و زیرساخت سیستمهای اطلاعاتی

اجرا و پشتیبانی از سرویسهای مجازیسازی و سرویسهای پایه مانند دامنه، ایمیل، احراز هویت یکپارچه و زیرساخت سیستمهای اطلاعاتی
گروه پشتیبانی

پاسخگویی به مشکلات عمومی کاربران از طریق سیستم تیکتینگ، تماس تلفنی و مراجعات حضوری

پشتیبانی و مانیتورینگ وضعیت مرکز داده، خارج از ساعات اداری

پشتیبانی و مانیتورینگ وضعیت مرکز داده، خارج از ساعات اداری

پشتیبانی و مانیتورینگ وضعیت مرکز داده، خارج از ساعات اداری
مرکز پردازش سریع

پشتیبانی، توسعه و مدیریت بستر پردازش سریع (HPC)

پشتیبانی، توسعه و مدیریت بستر پردازش سریع (HPC)